ما در فروشگاه چکش ابزار همواره تلاش می کنیم تا سفارشات شما سالم و بدون ایراد به دست شما مشتریان عزیز برسد، با این حال برای احترام به نظر مشتری قوانینی را در خصوص شرایط بازگشت و مرجوعی کالا ایجاد کرده ایم.

شرایط مرجوعی

شما می توانید بعد از ثبت سفارش و دریافت کالا، به مدت 7 روز، در صورت عدم رضایت و یا هرگونه اشکال و خرابی در محصولات ارسالی، آن را مرجوع یا تعویض نمایید.

بدیهی است بعد از مدت زمان ذکر شده امکان مرجوع و یا تعویض محصول شما امکان پذیر نخواهد بود. کالای بازگشتی از سمت شما نباید استفاده شده و یا آسیبی به آن رسیده باشد. همچنین کارتن و جعبه اصلی محصول باید سالم و بدون هیچ کم و کاستی تحویل چکش ابزار شود.

به طور یقین سلامت فیزیکی و ظاهری کالا باید از قبل توسط مشتری بررسی شده و سپس نسبت به دریافت آن اقدام کرده باشد. در صورت وجود مشکل باید بلافاصله با بخش پشتیبانی تماس گرفته و مراتب را با ما در جریان بگذارید.

کالا هایی که بعد از باز کردن دچار آسیب دیدیگی فیزیکی می شوند نیز باید به سرعت به چکش ابزار اطلاع رسانی شده تا به آن رسیدگی شود.

هزینه ارسال و حمل و نقل مجدد کالای معیوب و مشکل دار به عهده فروشگاه ابزارآلات چکش ابزار است اما هزینه کالاهایی که به علت عدم رضایت و تعویضش برای ما ارسال می شود به عهده مشتری است.

در انتها باید خاطر نشان شویم که تشخیص ایراد و معیوب بودن یک کالا باید توسط تیم فنی چکش ابزار تایید شده باشد.